Zasady zaliczenia przedmiotu
Obecność na ćwiczeniach nie ma wpływu na ocenę 🎉. W trakcie ćwiczeń omawiamy i wykonujemy wspólnie punktowane zadanie.
Podstawą zaliczenia przedmiotu są przesyłane zadania (max 10 pkt.) oraz projekt realizowany w grupach (max 10 pkt.).
Będzie łącznie dziesięć zadań.
Proszę o przesłanie zadań po każdych zajęciach w terminie do jednego tygodnia od ćwiczeń.
Zadania są wysyłane i oceniane za pomocą MS Teams. Proszę nie przesyłać zadań e-mailowo.
Zadanie, które zostało wykonane poprawnie oceniane jest na 1 punkt.
Zadanie, które jest tylko częściowo poprawne lub nie zostało dokończone, oceniane jest na 0 punktów.
Zadanie, które zostało przygotowane poprawnie, ale zostało przesłane po terminie oceniane jest na 0 punktów.
W przypadku braku obecności na zajęciach - przesłanie kodu z zajęć (jako rozwiązanie własne) oceniane będzie na 0 punktów. W przypadku obecności na zajęciach można przesłać jako rozwiązanie kod z zajęć.
Skala oceny końcowej:
od 1 do 9 punktów: 🤡 niedostateczny
od 10 do 11 punktów: 🥉 dostateczny (+ wymaganie dodatkowe: projekt realizowany w grupach na co najmniej 4 punkty)
od 12 do 13 punktów: 🥉 + dostateczny
od 14 do 15 punktów: 🥈 dobry
od 16 do 18 punktów: 🥈+ dobry
od 19 do 20 punktów: 🥇 bardzo dobry
Przykład: kolejne zajęcia odbędą się 17 października, treść zadania zostanie udostępniona 16 października w MS Teams. Termin na przesłanie rozwiązania w MS Teams mija 23 października o 23:59. Można przyjść na zajęcia 17 października, żeby zrobić zadanie wspólnie z prowadzącym w trakcie zajęć, uzyskać pomoc w przypadku większych trudności z jego rozwiązaniem oraz mieć możliwość przesłania rozwiązania z wykorzystaniem kodu z zajęć. Można również podjąć decyzję o samodzielnym wykonaniu zadania, nie przychodzić na zajęcia i przesłać oryginalny kod jako rozwiązanie zadania. W obu przypadkach otrzymałoby się taką samą liczbę punktów.
Jak oceniane są mniej więcej projekty?
Od 1 do 4 punktów - projekty realizowane strategią leniwca 🦥, tj. wykorzystanie kodu/projektu z zajęć, podłożenie do niego własnych danych treningowych. Aplikacja jest bardzo prosta, ale działa i niesie za sobą pewną wartość.
Od 5 do 7 punktów - projekty realizowane strategią kota 🐱, tj. wykorzystanie kodu/projektu z zajęć, ale przy istotnej modyfikacji kodu i/lub wykorzystanie własnego kodu / przerobionego z repo. Aplikacja może nie ma większych fajerwerków, ale też potrafi więcej niż dokonać predykcji z modelu ML.
Od 8 do 10 punktów - projekty realizowane strategią pyt(h)ona 🐍, tj. wykorzystanie własnego kodu / przerobionego z repo, wykorzystanie własnego modeli ML (lub kilku modeli ML). Aplikacja to coś więcej niż tylko dokonywanie predykcji, przykładowo występują integracje z innymi usługami.