Zasady zaliczenia przedmiotu

Przykład: kolejne zajęcia odbędą się 17 października, treść zadania zostanie udostępniona 16 października w MS Teams. Termin na przesłanie rozwiązania w MS Teams mija 23 października o 23:59. Można przyjść na zajęcia 17 października, żeby zrobić zadanie wspólnie z prowadzącym w trakcie zajęć, uzyskać pomoc w przypadku większych trudności z jego rozwiązaniem oraz mieć możliwość przesłania rozwiązania z wykorzystaniem kodu z zajęć. Można również podjąć decyzję o samodzielnym wykonaniu zadania, nie przychodzić na zajęcia i przesłać oryginalny kod jako rozwiązanie zadania. W obu przypadkach otrzymałoby się taką samą liczbę punktów. 

Jak oceniane są mniej więcej projekty?

Od 1 do 4 punktów - projekty realizowane strategią leniwca 🦥, tj. wykorzystanie kodu/projektu z zajęć, podłożenie do niego własnych danych treningowych. Aplikacja jest bardzo prosta, ale działa i niesie za sobą pewną wartość.

Od 5 do 7 punktów - projekty realizowane strategią kota 🐱, tj. wykorzystanie kodu/projektu z zajęć, ale przy istotnej modyfikacji kodu i/lub wykorzystanie własnego kodu / przerobionego z repo. Aplikacja może nie ma większych fajerwerków, ale też potrafi więcej niż dokonać predykcji z modelu ML.

Od 8 do 10 punktów - projekty realizowane strategią pyt(h)ona 🐍, tj. wykorzystanie własnego kodu / przerobionego z repo, wykorzystanie własnego modeli ML (lub kilku modeli ML). Aplikacja to coś więcej niż tylko dokonywanie predykcji, przykładowo występują integracje z innymi usługami.

Miejsce prowadzenie zajęć

Zajęcia prowadzone są na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych przy ul. Koszykowej 86.

Laboratoria prowadzone są stacjonarnie (A/261), budynek A (zob. plan).